Jak reklamovat či vrátit zboží
S nadšením jste rozbalili balíček, ale jeho obsah je poškozený, neodpovídá objednávce nebo zkrátka nevyhovuje vašim představám? To nás samozřejmě velmi mrzí a uděláme vše pro to, abychom vám náladu zlepšily a problém napravily :)
Zboží mi přišlo poškozené
Nezoufejte! Diáře a zápisníky se skládají z jednotlivých komponentů a můžeme vám tedy poškozený kus zaslat a zboží bude jako nové. Pošlete nám na e-mail hanka@mylifedesigner.cz fotografii poškozeného zboží a my škodu napravíme. Pokud budete chtít vyměnit kus za kus, napište nám své přání do zprávy a zboží pečlivě zabalené odešlete na adresu níže. Do e-mailu prosím nezapomeňte uvést číslo vaší objednávky.
Balíček neobsahoval zboží, které jsem si objednal/a
V balíčku vám chybělo přepisovací pero, které jste si k diáři objednali? Dorazil vám úplně jiný balíček? Jsme jenom lidi a mohlo se to stát. Na hanka@mylifedesigner.cz nám pošlete informaci o tom, co nebylo s vaší objednávkou v pořádku. Zjistíme, kde se stala chyba a co nejrychleji ji napravíme. Pokud vám dorazil nesprávný balíček, pečlivě zboží prosím znovu zabalte a odešlete na adresu níže.
Produkt jsem si prohlédl/a, ale nevyhovuje mi a chci ho vrátit
Zboží vám zkrátka nesedne, to se nedá nic dělat :) Do 14 dnů od obdržení balíčku máte právo nepoužité zboží bez udání důvodů vrátit. Pokud se takto rozhodnete, odešlete nám prosím pečlivě zabalený diář či zápisník na adresu níže. Do balíčku prosím přiložte podepsanou žádost o odstoupení od smlouvy a nezapomeňte napsat číslo účtu, na které chcete vrácené peníze zaslat. O rozhodnutí o odstoupení od smlouvy nás prosím informujte také e-mailem.
Adresa pro odesílání balíků:
Hana Humlová
Vostrovská 322/38
Praha 6
160 00
+420 603 104 629